Opportunités d'emplois

EMRWB - Agent(e) de Liaison/Biologiste

Le Conseil de Gestion des Ressources Fauniques de la Région Marine d’Eeyou est à la recherche d’un(e) candidat(e) afin de pourvoir un poste d’agent(e) de Liaison/Biologiste au sein de la communauté crie de Waskaganish, au Québec. Les candidatures sont acceptées jusqu’au 24 février 2017.

Pour obtenir de plus amples informations consultez l'offre d'emploi.

Canada Research Chair (Tier 1) in Marine Oil Spill Science (Associate or Full Professor)

The University of Manitoba invites applications for a Canada Research Chair (CRC, Tier 1) in marine oil spill science - a tenure-track or tenured appointment at the rank of Associate or Full Professor. Outstanding applicants with internationally recognized expertise in the broad fields of fate, effects, mitigation, or detection of oil or other transportation-related contaminant spills in the marine environment are invited to apply.

For more information, see full job posting

NSERC Industrial Research Chair (Associate) in Northern Oil Spill Research (Assistant or Associate Professor)

The University of Manitoba invites applications for an NSERC Industrial Research Chair (IRC, Associate Level) in Northern oil spill research - a full-time tenure-track position at the rank of Assistant or Associate Professor. Early- to mid-career researchers demonstrating exceptional promise in the broad fields of detection, fate, effects, or mitigation of oil or other transportation-related contaminant spills in the Northern environment are invited to apply.

For more information, see full job posting